piątek, 26 lipca 2013

Taki tam post z kompa wujka xD

Hejka tu Kamcia Kingaa Klausa ♥ by ask ☺
Okey, dawno postów nie było więc wreszcie coś dodam xD
W tym poście 2-3 części:
1.
Dziękuję za ok. 50 like na asku ♥♥♥
i za 60 pytań (15 losowych xD)
Nadal Zapraszam xD
Proszę nie proście o Facebooka -.-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2.
Dziękuję za pomoc w levelku wronice1212 (Bryczka, prowadziła ten blog z Paulą i mną)
Jeszcze tylko 12 tys mam nadzieję, że Nam się uda *-*
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
3.
Mam The Sims 1 xD "1" !!!
Może kupię sobie 3, ale jeszcze nie wiem
Taak, wiem nie jestem na topie jeśli chodzi o simsy i teledyski xD
Ale takie jest już moje życie. Nie jestem bogata itp.
Okey to chyba wszystko oprócz mojej nowej decyzji :)
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
************************************************************
###########################################################
====================================================
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Postanowiłam nagrywać z simsów 1 xD Nie wiem jeszcze jak ale ok. Miałam tylko nagrać jak będę przemeblowywać moje mieszkanko, ale ok
No to siemanko. Proszę o grafy dla wroniki1212 inaczej lecisz ze znaj xD Żartuje :D
~Kamcia






2 komentarze:

  1. Chcesz zrobić filmik i nie wiesz jak?Na simspedii znajdziesz coś na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem Ola -.- Ale i tak nie będę nagrywać, bo Sims mi się popsuły nie wiem jak x33

    OdpowiedzUsuń