piątek, 8 lutego 2013

"anonymous" Cała prawda

 Witajcie :) Ostatnio dużo osób mówiło coś o "Nocy Hakerów", która nie istnieje -.- Ale też dużo się mówi o anonymous Sprawdziłam i ona nie istnieje, Spójrzcie niżej: 
Wpisałam anonymous i kliknęłam ENTER, wyszukało mi się kilka, potem weszłam na angielskie msp
i wpisałam obojętną nazwę, np Emma i mi się wyszukało:

A potem wpisałam anonymous (jeszcze na angielskim msp)
Nie myślcie że nie kliknęłam ENTER, w screnach nie widać myszki, ale tutaj trochę widać że kliknęłam a więc nic się nie wyszukało, nawet nie chciało!!! No to teraz poszłam do pokoju rozmów i wpisałam anonymous:

Widzicie?!! W angielskim msp te słowo jest "nielegalne" (można tak powiedzieć) Jak mi nie wierzycie to sami sprawdzcie :| Morał jest taki: anonymous.. Nie istnieje!!!!  Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz kto to jest. To nie jest "hacker na MSP (dupa espe)". Oni chcieli obronić polskę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiesz kto to Anonymous nie wyrażaj się . Anonymous istnieje. We Are Anonymous We Are Legion !

    OdpowiedzUsuń