wtorek, 16 lipca 2013

Hejoo, o ja Kamilaa Kinga Klaudia ♥
Paulina postanowiła sama prowadzić bloga ;c Smutne, pewnioe teraz nas z niego wywali, ale jeszcze mam jednego, którego prowadze z Werką, link podaję na MSP, bo tu nie będę :)
Okeey, to mój ostatni post na tym blogu, więc co tu napisać, pomagajcie mi w levelu, tylko ok. 10 tys To bardzo mało, no i tylko narka :( Jeszcze na koniec dodam parę teledysków, a i właśnie w środę odpalam Boostera, bo w czwartek kończy mi się VIP na tydzień c; Okee Co by tu napissać,
Za grę z Wami ♥♥♥
Kocham Was ♥ Teraz ktoś inny mnie zastąpi, bądzcie dla niego mili xDD Boże pisze jak Ala xD :D
;***
Na seeki "For You'' kosztują 15 seków :D
♥♥♥
Brakuje mi 14 tys, ale za chwilę będzie 10 xDD Lubię się chwalić moją kaską $.$ Jestem bogaczką :D
PS. Nie kupuje prezentów -,-
W czwartek mam mieć 12 lvl -,- xDD Żartuje, mam mieć 13 lvl xDD Pozdrawiam ☺ Jeszcze tylko teledysie:
Papatki ;***
~Kamilaa Kinga Klaudia ♥
Kamilaa Pucket xD





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz