poniedziałek, 29 lipca 2013

Moje myśli ♥

Hejka dziś napiszę post, o fajnych sztuczkach w Google i taką jedną fotkę xD
A więc tak:

Sztuczka nr 1
Wejdzie w Google i wpiszcie "tilt" To jest chyba najbardziej znana sztuczka 
Fotka (kliknij aby powiększyć)
Sztuczka nr 2
Wchodzimy w Google i wpisujemy "Google gravity" wchodzimy w pierwszy link i wydziwiamy xD
Moje wygibasy:
Haha fajne xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sztuczka nr 3
Wpisujemy w Google "zerg rush" i sami zobaczcie co się dzieje :D A oto winik końcowy:
Haha GG ♥
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
A teraz fotka z konta XxPorshiaXx Zrobiła screena na bloga... i ja na nim jestem jako ostatnia online :D Jestem gwiazdą Zobaczcie fotkę kliknijcie to mnie zauważycie ostatnią ♥

Mam nadzieję, że mnie poznajecie ♥
======================================================================
A teraz coś o tej Starla Sky i jej poniedziałkowy temat xD
Hahahaha jakie skojarzenia. Pamiętam z bloga 4moviestars.pl xDDD Oj Dzini się rozkręciła :D :D :D
A teraz w sprawie unikatów... Podobno połowa wróci 1 sierpnia. I to chyba prawda XxPorshiaXx zrobiła wywiad xD z moderatorem:
Mam nadzieję że to prawda bo mody mają unikaty za darmo!
A oto dowód:
Ona ma nie w Nowe!!!
A gdzie unikaty dla nas?! Mogą nam dać nawet jakieś nowe ale ja chce unikaty!!!
To jest nie fair nie sprawiedliwe. I się dziwią że się tak zachowujemy -,-
Przy okazji to jest notka dla moich znaj z reala, no i dla tych którzy znają Natalię i Pauline xD
Powróciły do MSP Ich nazwy:
Natka - Ipka51
Paula - Córcia Szatana666 (to jej stare konto)
Prosze o pomoc dla nich ♥
Chyba sobię kupie VIP na miech xD ale jeszcze nie wiem, nie mam nic na koncie więc chyba na tydzień x33
******************************************************************************
 To teraz moja fotka ♥ Z MSP:
Kliknijcie aby powiększyć xD
A i jeszcze na koniec, czy Wam też tak się nieraz zacina >.> Mi chyba codziennie!!!
Pomagajcie wronice1212 ♥
I teledis ♥
Kocham to xD
~Kamcia Kinga Klausa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz