sobota, 20 lipca 2013

Hejka, tutaj Kamila.
Dzisiejszy pos będzie miał 3-4 części :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1.
Dziś gadałam sb na blogu - 4moviestars.pl
Pamella ostro zaczęła pisać xDD I dawała wszystkim bany :D
Zdjęcie robił ktoś inny :)
Nie mam foty jak Dzini dawała wszystkim bany, bo.. nie zrobiłam *-*
Całe szczęście Kellow weszła :) Dankee ♥♥♥
===============================================
2.


Robię przerwę od MSP, bloga i komputera... VIP się skończył, może dostanę na urodziny na rok, ale po co? Nie będę pisać na razie notek, i chyba odejdę... W sierpniu jadę na wakacje z rodzicami do Częstochowy i nad morze. Mam nadzieje, że pomożecie w levelu, jak wróce rozdam prezenty osobom, które najbardziej pomogły.  Chciałabym odejść, ale jednak są osoby, przez które bym wręcz płakała. Wymienię tutaj troszkę osób, które pozdrawiam, oraz przez które nie mogę odejść, kocham Was.
-Bryczka ♥♥♥ (wronika1212)
-Paula (Paulinka2386)
-Maria :D (Lagoona Blue K)
-Marcia ;** (LOVE999!)
-Ameliaa (zupka85)
-Klaudia ^-^ (DJ CeCe)
-Natka, szkoda, że Ci shakowali konto ;C (Czarna Wdowa51)
-Paulinka *-* Nie grasz szkoda (Córcia Szatana666)
Mogłabym Was wymieniać i wymieniać, jednak Wam najbardziej dziękuję..

 Na blogu będę nadal pisać posty, nie bójcie się xDD Tylko, że mniej ok. 1 post co 2-3 dni :) Zapraszam na bloga bryka-and-kamilaa.blogspot.com
Nie ma postów, ale okkee
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 3.
Prosze o lovki do looka na koneQ o Boonie :)
 Pomagajcie w levelku ^.^
**************************************************************
4.
To jest nasz 1OO post :D
Jak ja się cieszę ;***

 Specjalnie postanowiłam edytować ten post, była tak zdziwiona gdy to zobaczyłam równa setka ☺
;**
Przy okazji, postanowiłam ściągnąć sb Action! program do nagrywania filmów, Paula ma taki, ponieważ mój Bandicam jest koszmarny!!! Nie nagrywa dźwięku, nie będę już mówić jaki on jest xDD Nie mam antyvirusa ale trudno :D Nowy teledysk dodam na YT (subskrybujcie mniee) i do posta ☺

~Kamilaa Pucket xD
Kamilaa Kinga Klaudia
Super Beznadziejna Kamilaa z Klasą
♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz