wtorek, 11 czerwca 2013

Proszę was !! :3

Elciaaa !

Witajcie miśki :) . Mam do was 1 niewielką prośbę .... Możecie zobaczyć moje filmy ?? Też sami zarobicie .. Mogę na was liczyć ?

Dziś byłam na darmowej wycieczce w Warszawie... Była bardzo fajnie tylko .. Za mną w autokarze siedział Debil z mojej klasy Łukasz :'( . Cały czas śpiewał durne piosenki i podsłuchiwał mnie jak gadałam ;c Ale tak to było fajnie :P .


A w sprawie zarabiania StarCoins oto moje sc :





Jak widać mam 276 sc a potrzebuję do czwartku 4000 sc ! Proszę was !!



Chyba że nie chce wam się oglądać moich filmów bo myślicie że ja tylko zarobię to jest 2 opcja ... Możemy się wymienić filmami !! Wystarczy napisać mi na poczcie  że chcesz się wymienić i po ile . To wszystko na dziś !



Macie tu 1 odcinek  Konia Rafała  2 Sezony C:







PS. Może mi ktoś coś kupić z listy życzeń ?? Bardzo bym była wdzięczna ♥♥


Papucie :3


~ Bryczka 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz