niedziela, 16 czerwca 2013

konkurs ! '' 10 lvl '' !

Hejooo :)

Postanowiłam że zrobię konkurs ... A oto co trzeba zrobić :

Postanowiłam zrobić konkurs ponieważ nie pomagaliście mi w leffelku ... A więc co trzeba zrobić :

Danie grafa - 50 pkt
Polubienie pokoju - 100 pkt
Polubienie artów - 200 pkt
Polubienie looków - 200 pkt
Kupienie looka - 250 pkt
Danie mi prezentu z listy życzeń - 500 pkt
Danie coś z szafy - 450 pkt
Zrobienie ze mną film - 130 pkt
Napisanie coś w statusie BOSKIEGO - 300 pkt
Obejrzenie wszystkich filmów - 2500 pkt


Wystarczy że napiszesz mi na poczcie '' Biorę udział w twoim konkursie '' . login : wronika1212


A oto nagrody :

1 miejsce - 3 prezenty z lż , 5 grafów , obejrzenie 1O filmów , polubienie 10 artów i looków
2 miejsce - 2 rzeczy z lz , 2 grafy  , obejrzenie 5 filmów , polubienie 5 artów i looków
3 miejsce - 1 rzecz z szafy , 1 graf , obejrzenie 3 filmów , polubienie pokoju



Powodzonka :)



A na koniec postu macie tu odcinki  Konia Rafała :





~ Bryczka 

Papucie !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz