czwartek, 1 sierpnia 2013

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany xD

Hejka, tu Kinga. 
Mam nadzieję, że zauważyliście zmiany na blogu xDD
Pomyślałam, że teraz będzie na zielono, kolejne kolory to pewnie niebieski, pomarańczowy i osattni wy wybierzecie w komentarzach :)
Okey, zmieniłam oczywiście menu, ale jeszcze nad nim muszę podpracować :D Oczywiście nowe dodatki... mi jednak najbardziej podoba się alarm antykopiowany xDD Nwm jak to nazwać więc sami spróbujcie coś zkopiować :D Jaka muzyczka jeszcze był Justin, ale Paula go nie nawidzi, więc...
Znalazłam na FaceBooku notkę a ktoś dodał kom:
Policja dała ogłoszenie w sprawie pracy - szukali blondynek. Zgłosiły się trzy na wstępne rozmowy. Policjanci badają ich inteligencję. Pokazują zdjęcie faceta (lewy profil) i pytają się: 
-Co może Pani powiedzieć o tym człowieku? 
Blondynka nr 1 patrzy
 i patrzy, i mówi: 
-On ma tylko jedno ucho... 
Komisja załamana wyrzuca blondynkę nr 1 i prosi następną. Pokazują jej to samo zdjęcie i zadają to samo pytanie. Blondynka nr 2 patrzy i mówi: 
-On ma tylko jedno ucho... 
Tą też wyrzucają i znudzeni zadają to samo pytanie trzeciej. Blondynka nr 3 patrzy i mówi: 
-On nosi szkła kontaktowe. 
Gliniarze wertują papiery... i rzeczywiście facet nosi szkła. Pytają się jej, jak to wydedukowała. 
-Nie może nosić okularów, bo ma tylko jedno ucho... - odpowiada blondynka.
Dobree :D 
Proszę o lovki do mojego looku:
Dopiero 2 lovki :D 
Zgłosiłam go do konkursu na blogu 4moviestars.pl :)
Mam nadzieję, że Wam się podoba
Przy okazji Silverstein i EmoNisia110 przyjęła moje zapro :)
Pewnie się zdziwicie, ja mnie przyjęła
Zrobiłam wywalankę ;C usunęłam razem ok. 170 znaj O.O
Miałam ok. 380, a mam 228 xD
Szkoda, że Arli i sasza9999 nie przyjmą :(
Wsumie szkoda, że wszystkie 25, 24, 23 lvl mnie nie przyjmą :D
A na koniec 5 teledysków:





Dzisiaj króciutkie teledyski, ale jest i ch 5 więc xDD
~Kamcia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz